HTML

Zsebszámológép programok, forráskódok, hírek

Egy blog zsebszámológép programokról, algoritmusokról, érdekességekről.

Játék

Szabadon letölthető, megújult Gazdálkodj okosan! stratégiai társasjáték szabállyal együtt.

Friss topikok

Linkblog

Művészi rajzok grafikus számológépen

2009.04.03. 07:05 Sany80

Néhány "művészi ábra" Casio programozható grafikus számológépekre:

1. példa:

A program a képernyő szélein egy régi, négyzetrácsos füzetbe rajzolt térhatású motívumot épít fel, középen pedig egy térhatású gömböt jelenít meg.

ViewWindow 0,20,0,0,20,0;

For 0->A To 20;

Green F-Line A,0,0,20-A;

Next;

For 0->A To 20;

Green F-Line A,20,20,20-A;

Next;

For 1-> A To 18;

If A/2 != Int (A/2);

Then Orange Circle 10-0.1*A,10-0.1*A,5-0.25*A;

Else Circle 10-0.1*A,10-0.1*A,5-0.25*A;

IfEnd;

Next;

2. példa:

A példa véletlenszerűen pontokat helyez a képernyőre, a bal alsó sarokba a legsűrűbben, majd egyre ritkábban. A szép grafika körülbelül 10 perc után jön létre, de tetszés szerinti ideig futtathatjuk a programot (kilépés: AC/ON, megjelenítés pedig G-T gombbal).

ViewWindow 0,1,0,0,1,0;

AxesOff;

Lbl 0;

Ran#->A;

Ran#->B;

Ran#->C;

Ran#->D;

Ran#->E;

Ran#->F;

If sqrt(A*A+B*B)<sqrt(C*C+D*D);

Then sqrt(A*A+B*B)<sqrt(E*E+F*F)=>Plot A,B;

IfEnd;

Goto 0;

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: program programozás művészet számológép grafikus basic

A bejegyzés trackback címe:

http://szamologep.blog.hu/api/trackback/id/tr611043228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.